GoPro Fusion inspirată din Matrix de Paul MOLDOVAN postat pe 30/09/2017 Fusion folosește două obiective pentru a crea o vedere de 360 de grade. Compania GoPro a lansat la San Francisco cel mai nou model al său ”Fusion”, un produs revoluționar, primul de acest fel, care realizează videoclipuri și fotografii de 360 de grade, înclusiv subacvatic. Fusion oferă o stabilizare a imaginii încorporate, o captare audio spațială și poate fi utilizată sub apă. Dispozitivul are două obiective, câte unul pe fiecare parte a corpului și este capabil să filmeze imagini de 360 de grade în rezoluție de 5.2K, la 30 de cadre pe secundă și rezoluție de 3K la 60fps, care lucrează în apă la adâncimi de până la 5 m și acceptă comenzi vocale în 10 limbi. Pe un mecanism separat Fusion oferă stabilizare digitală. Include, de asemenea, overcapture care permite proprietarului să filmeze o scenă sferică care poate se focaliza și derula pe secvențe de timp pentru a determina din ce perspectivă a fost văzută în materialul final. Acest lucru permite utilizatorilor să creeze un clip cu aspect tradițional, în care să împiedice ieșirea din vedere a acțiunii. GoPro a anunțat și cea mai recentă generație a camerei Hero6 Black cu procesor personalizat. Dispozitivul permite realizarea de fotografii de 4K la 60 de cadre pe secundă și are o stabilitate mai bună decât versiunea anterioară Camera Fusion va intra pe piață în luna noiembrie și va costa 699 de dolari. Pentru realizarea acestui produs compania americană a înregistrat o pierdere netă pe ultimele șapte trimestre financiare de 506 milioane de dolari. Pierderile au fost generate de cheltuielile mari pentru cercetare și dezvoltare concomitent cu vânzări slabe ale altor produse ale firmei. GoPro a oferit în trecut un echipament de vârf în tehnologie, un video numit Omni, care compunea imagini de la șase camere, care costa 4.999 de dolari și se adresa unui segment de clienți destul de redus. Un alt mod – Angel View – implică montarea camerei pe un stâlp de extensie care se proiectează de la corpul utilizatorului. În ultimul material, polul nu este văzut și aparatul foto pare să fi zburat în fața persoanei. Demo-ul a fost în parte o încercare de a demonstra utilizări pentru sferice video dincolo de redare într-un set de căști de realitate virtuală sau video interactiv, care s-au dovedit a avea un apel limitat. Directorul executiv al lui GoPro, Nick Woodman, a descris Fusion ca fiind un produs „revoluționar” adăugând că a fost „primul de acest fel”. Dar intra pe o piață din ce în ce mai aglomerată pentru camerele sferice. La începutul acestui an, Garmin a anunțat Virb 360, care oferă multe dintre aceleași caracteristici, dar cu posibilitatea de a captura imagini de rezoluție mai mare. Alte alternative includ Theta V de la Ricoh, Nikon KeyMission 360 și Insta360 One – un add-on smartphone care oferă un mod neobișnuit de timp bullet inspirat de filmele Matrix. „Ce ar fi revoluționar în privința fuziunii este dacă reușește să aducă camerele de 360 de grade în tehnologia de consum”, a comentat Rob Leedham, editorul revistei Stuff. „Cred că se va dovedi o vânzare tare, pentru că câți oameni cheltuiesc 700 de lire sterline pe cameră în aceste zile, să nu mai vorbim de unul care este specializat în înregistrări de 360 de grade”. Videoclip mai gros GoPro a anunțat, de asemenea, cea mai recentă generație a camerei sale de bază – Hero6 Black – despre care a spus că are un procesor personalizat. Dispozitivul permite acum realizarea de fotografii de 4K la 60 de cadre pe secundă și are o stabilitate mai bună decât versiunea anterioară. Hero6Image copyright GOPRO Caption imagine Nick Woodman de la GoPro a declarat că Hero6 Black oferă o mai bună stabilizare în interiorul corpului decât oricare dintre camerele sale anterioare „Aceste caracteristici vor face apel la audiența de bază a companiei GoPro, chiar dacă aparatul foto este un upgrade incremental”, a comentat dl Leedham. Distribuie pe:
Previziune privind capitularea economiei SUA în fața unui „joc economic de așteptare” orchestrat de China și Rusia