Gheața de pe senzorii de viteză ar putea fi cauza prăbușirii AN-148 de Alina VĂLEAN postat pe 13/02/2018 Foto: Media Peste 700 de persoane sunt implicate în operațiunea de căutare Prăbușirea avionului AN-148 al companiei aeriene Saratov ar putea fi cauzată de gheața de pe senzorii de viteză, spun anchetatorii. Defectarea instrumentelor datorită temperaturilor foarte scăzute ar fi putut oferi piloților date greșite despre viteză, a declarat Comitetul Internațional de Aviație al Rusiei. Comitetul de Investigații al Rusiei a declarat că avionul a fost intact când s-a prăbușit și că o explozie s-a produs la impactul cu solul. Site-ul de urmărire a zborului, Flightradar24, a declarat că avionul a coborât la o viteză de 1.000 m pe minut. Avionul avea o vechime de șapte ani și era pilotat de un pilot experimentat care avea 5000 de ore de zbor. Avionul companiei Saratov Airlines s-a prăbușit duminică la câteva minute după decolarea de pe aeroportul Domodedovo din Moscova. Peste 1400 de părți ale corpurilor pasagerilor și sute de fragmente de avion au fost recuperate de la locul accidentului. Ce spun anchetatorii? O analiză preliminară a înregistratorului de zbor de la bord a indicat că avionul a avut probleme la două minute și jumătate după ce a decolat, la o altitudine de aproximativ 1300 de metri. Instrumentele au început să afișeze citiri diferite ale vitezei, probabil datorită senzorilor de viteză înghețați, în timp ce sistemele lor de încălzire au fost oprite, a spus comisia de anchetă. Când echipajul a detectat problema, au oprit pilotul automat al avionului. Aeronava a intrat în plan de coborâre la 30-35 de grade. Relatările mass-media rusești au afirmat că, înainte de decolare căpitanul avionului a respins un tratament de dezgheț al avionului, procedura fiind opțională, iar decizia echipajului se bazează, în principal, pe condițiile meteorologice. Senzorii de viteză, cunoscuți sub numele de Pitots, au fost găsiți ca motiv probabil pentru prăbușirea unui alt avion în anul 2009, este vorba de avionul companiei Air France, când au murit 228 de persoane. Operațiunea de căutare Peste 700 de persoane sunt implicate în operațiunea de căutare, luptându-se zăpadă înaltă. Departamentul de urgență colectează mostre de ADN de la rudele victimelor, ca parte a procesului de identificare a celor 65 de pasageri, inclusiv a unui copil, a doi adolescenți și șase membri ai echipajului. Resturile avionului sunt împrăștiate pe o suprafață mare, de aproximativ 30 de hectare, în apropierea satului Argunovo, situate la 80 de kilometri, sud-est, de Moscova 5/5 - (15 votes) Distribuie pe:
Previziune privind capitularea economiei SUA în fața unui „joc economic de așteptare” orchestrat de China și Rusia