Acasă Diverse ”Micro-conacul” ultima tendință în real estate

”Micro-conacul” ultima tendință în real estate

Tendința în domeniul real estate a fost mai întâi dominată de  micro-apartamente, unități multifamiliale definite de Institutul Urban Land ca fiind de 400 de metri pătrați sau mai puțin (în funcție de piață), cu bucătării și băi funcționale. Apoi au venit așa-numitele „case mici” – o tendință atât de populară încât a dat naștere la cel puțin patru emisiuni TV reality, în Statele Unite.

Acum, Frank McKinney, un dezvoltator cu sediul în Delray Beach, Florida, oferă ultra-bogaților lumii, înteresați să-și cumpere case,  ceea ce a numit un micro-conac: o casă ultra-lux de 4.042 de metri pătrați, aflată acum în construcție Ocean Ridge, Florida, situată pe coastă, la aproximativ 30 de minute la sud de Palm Beach.

Piața țintă a lui McKinney: indivizi ultr-bogați care își pot permite o casă de 10 milioane de dolari, dar preferă luxul și confidențialitatea într-un spațiu mai mic, mai ușor de administrat.

„Mulți cumpărători se pliază acum pe 2.000 de dolari sau 3.000 de dolari pe metru pătrat pentru un ”condos” în Miami”, a spus McKinney, care este cunoscut pentru construirea conacelor ”oceanfront”, de milioane de dolari. „Ei ar plăti ca în Palm Beach County, dar nu e nimic de genul ăsta aici. Banuiesc ca vor aprecia o casa mai mică.”

O casă de 4.000 de metri pătrați nu poate fi considerată micro. Acest termen ”micro-conac” este pentru  marketingul, spus McKinney. „Pentru majoritatea oamenilor, 4.000 de metri pătrați nu ar constitui o casă mică, este o casă mare de lux pentru familie, a spus acesta.

Laura Urness, agent imobiliar la Lang Realty din Manalapan, Florida, a lucrat cu cumpărători care încearcă să reducă spațiul de locuit. „Există cu siguranță o piață pentru acest lucru”, a spus ea. „Nu cred că există numeroase case noi de 4.000 de metri pătrați în acest interval de prețuri. Sunt mai mari sau mai mici. ”

Există cu siguranță un nivel de manifestare în anunțul lui McKinney. „Frank îi place să se mândrească cu faptul că a fost un producător de piață ca Steve Jobs”, a declarat Jack McCabe, analist în industria locuințelor din Deerfield Beach, Fla. „El se mândrește foarte mult și privește o casă nu doar ca un loc unde să trăiască, ci ca o piesă de artă”.

 

5/5 - (13 votes)

Distribuie pe:
Mai multe articole
Mai multe articole scrise de Radu FLOREA
Mai multe Diverse
Comentarii închise.

Recomandări

Trustul Media Anima, cel mai nou grup de presă independentă din România

Trustul Media Anima este cel mai nou grup de presă independentă din România. Acesta  își p…