Firea se promovează electoral pe banii contribuabililor – surse de Sofia FEIER postat pe 10/08/2020 Gabriela Firea, actualul, încă, Primar general al Capitalei și candidat PSD la Primăria Capitalei, a dat comanda ca angajații și familiile acestora din cele 22 de companii care aparțin Holding Municipal, înființate de ea la Primăria Municipiului București (PMB) să stea pe Facebook, să scrie comentarii pozitive despre ea și să-i apostrofeze pe oponenții ei, afirmă surse Cadran Politic din interiorul companiilor. Cu alte cuvinte, angajații din cele 22 de companii ale PMB, plătiți din banii contribuabililor, au devenit postacii Gabrielei Firea, candidata PSD la fotoliul de Primar general. <<Toate companiile (nr. Primăriei Municipiului București) stau pe facebook si toti cu familiile lor dau like-uri, comenteza realizarile marete ale madamei si ii critica pe oponenti. Cu asta ne ocupam. Ne-a smintit de cap. E 8 august si anul asta nu s-a bătut un cui. Toti angajatii PMB stau pe facebook 8 ore pe zi. Delir. Verificati cu o intrebare la fiecare companie sa vedeti ca asa e! Suntem amenintati cu fraza: ”Daca nu iese doamna, plecati acasa, ca ea va tine”! Da, ea ii tine, a adus toata Constanta si Voluntari la primarie. Acum tacem toti, dar daca doamna cade si o sa cada (sic), ne dam drumul la gura toti>>, susțin surse Cadran Politic. În cadrul Companiei de Consolidări SA, care apartine de Holding Municipal, bugetul pentru consolidări a fost de 10 milioane de lei, iar compania a plătit 11 milioane de lei pentru ca Primarul general Gabriela Firea să fie lăudată la tv, afirmă surse Cadran Politic. ”Mai mult costă promovarea de la consolidari decat bugetul consolidarii. Suntem unici din punctul asta de vedere .Dai 10 milioane la o consolidare si o lauzi pe tv de 11 milioane…Delir…dar cine se mai uita la asa ceva”, afirmă sursa Cadran Politic. 5/5 - (1 vote) Distribuie pe:Sofia FEIER