”Micro-conacul” ultima tendință în real estate de Radu FLOREA postat pe 03/02/2018 Foto: Media Micro-conacul este ultima tendință în materie de locuinte pentru ultr-bogații lumii. Tendința în domeniul real estate a fost mai întâi dominată de micro-apartamente, unități multifamiliale definite de Institutul Urban Land ca fiind de 400 de metri pătrați sau mai puțin (în funcție de piață), cu bucătării și băi funcționale. Apoi au venit așa-numitele „case mici” – o tendință atât de populară încât a dat naștere la cel puțin patru emisiuni TV reality, în Statele Unite. Acum, Frank McKinney, un dezvoltator cu sediul în Delray Beach, Florida, oferă ultra-bogaților lumii, înteresați să-și cumpere case, ceea ce a numit un micro-conac: o casă ultra-lux de 4.042 de metri pătrați, aflată acum în construcție Ocean Ridge, Florida, situată pe coastă, la aproximativ 30 de minute la sud de Palm Beach. Piața țintă a lui McKinney: indivizi ultr-bogați care își pot permite o casă de 10 milioane de dolari, dar preferă luxul și confidențialitatea într-un spațiu mai mic, mai ușor de administrat. „Mulți cumpărători se pliază acum pe 2.000 de dolari sau 3.000 de dolari pe metru pătrat pentru un ”condos” în Miami”, a spus McKinney, care este cunoscut pentru construirea conacelor ”oceanfront”, de milioane de dolari. „Ei ar plăti ca în Palm Beach County, dar nu e nimic de genul ăsta aici. Banuiesc ca vor aprecia o casa mai mică.” O casă de 4.000 de metri pătrați nu poate fi considerată micro. Acest termen ”micro-conac” este pentru marketingul, spus McKinney. „Pentru majoritatea oamenilor, 4.000 de metri pătrați nu ar constitui o casă mică, este o casă mare de lux pentru familie, a spus acesta. Laura Urness, agent imobiliar la Lang Realty din Manalapan, Florida, a lucrat cu cumpărători care încearcă să reducă spațiul de locuit. „Există cu siguranță o piață pentru acest lucru”, a spus ea. „Nu cred că există numeroase case noi de 4.000 de metri pătrați în acest interval de prețuri. Sunt mai mari sau mai mici. ” Există cu siguranță un nivel de manifestare în anunțul lui McKinney. „Frank îi place să se mândrească cu faptul că a fost un producător de piață ca Steve Jobs”, a declarat Jack McCabe, analist în industria locuințelor din Deerfield Beach, Fla. „El se mândrește foarte mult și privește o casă nu doar ca un loc unde să trăiască, ci ca o piesă de artă”. 5/5 - (13 votes) Distribuie pe: