Opel se impune pe piața românească de Adela BOTOȘ postat pe 09/04/2018 Foto: Media Cea mai înmatriculată marcă din România, în primul trimestru al lui 2018, este Opel, care în primul trimestru al anului a crescut cu circa 56%, înregistrând cel de-al cincilea an consecutiv de creştere în România. La finalul primului trimestru al acestui an, Opel România înregistrează cea mai mare creştere a numărului de autovehicule înmatriculate, din top 10, cca +56%, conform datelor rapoartelor zilnice de înmatriculări autovehicule noi (PC + LCV), disponibile la această dată. Topul pe mărci (autoturisme plus autovehicule comerciale) este condus de Dacia, cu 4.943 unităţi, urmată de Volkswagen, cu 1.933 unităţi, şi Ford cu 1.910 unităţi. Începutul anului 2018 consemnează cel mai mare volum de vânzări înregistrat în primele două luni din ultimii 10 ani, în creştere cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la un volum de aproape 20.600 de autovehicule. Vânzările sunt susţinute, în principal, de persoanele juridice, care acoperă 76% din totalul achiziţiilor de autoturisme realizate în primele două luni ale anului. 5/5 - (2 votes) Distribuie pe:
Previziune privind capitularea economiei SUA în fața unui „joc economic de așteptare” orchestrat de China și Rusia