UE: România, locul 6 la cheltuieli în perioada vacanţei de vară de Adela BOTOȘ postat pe 10/06/2018 Foto: Media România se situeazã pe pozitia a şasea în topul cheltuielilor din perioada vacanţei de vară în clasamentul statelor din Uniunea Europeană, cu 58,9% din veniturile lunare, echivalentul a aproximativ 528 de euro, arată Barometrul de Varã Ferratum. Cumpărăturile online sunt preferate de 31% dintre românii participanţi la sondaj, iar 51% din respondenţi plătescu cu cardul. Vara acesta, o mare parte din bugetul românilor va fi dedicat călătoriilor în ţără (18,6%), achiziţionarea de articole pentru redecorarea casei (12,7%) şi activităţile recreaţionale (11,8%), arată studiul citat. În privinţa călătoriilor, 33,84% dintre respondenţi spun că vor folosi serviciile AirBnB şi în proporţie de 96% vor plăti mai puţin de 100 de euro pentru o noapte de cazare. Rezultatele clasamentului din acest an arată faptul cã 26% dintre respondenţii europeni vor cheltui mai mult decât vara trecută, în timp ce 40% vor aloca aproximativ acelaşi buget. „Studiul arată că cei ce sunt dispuşi să cheltuie cel mai mult din salariul lunar în timpul vacanţei de vară sunt locuitorii din Norvegia (68,5%), urmaţi de Letonia (67%), Croaţia (61,2%) şi Mexic (60,3%) . În acelaşi timp, ţările în care participanţii vor aloca cel mai puţin din salariul lunar pe timpul verii sunt Finlanda (39,7%), Suedia (37,9%), Polonia (14%) şi Brazilia (13,1%)”, menţionează studiul. Aproximativ 70% dintre respondenţii din Norvegia şi Suedia spun că preferă să utilizeze cardul în locul numerarului. Peste 50% din participanţii la sondaj au afirmat că vor face plăţi electronice. Peste 60% dintre participanţii la sondaj spun că vor folosi serviciile de mobile banking pentru nevoile bancare pe perioada estivală şi 80% dintre respondenţii din Suedia, Canada, Norvegia şi Olanda au afirmat că preferă utilizarea mobile banking în timpul vacanţei de vară. Rezultatele studiului arată că aproximativ 30% dintre cei chestionaţi preferă cumpărăturile online în această vară, Marea Britanie şi Spania situându-se în fruntea clasamentului. Finlanda, Letonia şi Mexic sunt ceva mai tradiţionaliste, respondenţii alegând magazinele fizice. „Se observă o creştere de 7% a bugetului alocat călătoriilor, comparativ cu vara trecută, astfel că anul acesta cei ce au participat la sondaj spun că vor aloca un procent de 40% din bugetul vacanţei de vară pentru călătorii. Ţările ce vor aloca cei mai mulţi bani pentru călătorii sunt Germania (50,8%), Bulgaria (45,8%), Finlanda (41,1%) şi Polonia (40,1%)”, arată studiul. Activităţile cu prioritare din punct de vedere al cheltuielilor din această vară sunt călătoriile în țară pentru 11,3% din respondenţi, doar 8,7% vor călători în străinătate. În topul preferințelor pentru călătoriile în străinătate sunt cei din Bulgaria, Brazilia şi Danemarca, dispuşi să aloce între 15% si 21% din buget pentru a pleca în vacanţă peste hotare. Ferratum Group este un furnizor internaţional de servicii bancare mobile destinate consumatorilor şi întreprinderilor mici, distribuite şi gestionate pe dispozitive mobile. Compania a fost înființată în 2005, are sediul în Helsinki, Finlanda și activează în în 25 de ţări din Europa, Africa, America de Sud şi de Nord şi in regiunea Asia-Pacific. 5/5 - (2 votes) Distribuie pe:
Previziune privind capitularea economiei SUA în fața unui „joc economic de așteptare” orchestrat de China și Rusia