Noul clip de promovare a României este tradus în 16 limbi, inclusiv în latină de Denisa ORBAN postat pe 04/04/2019 Ministerul Turismului şi-a propus să atragă cât mai mulţi turişti din Asia, clipul de promovare a României, lansat joi, fiind vorbit în chineză şi japoneză, printre cele 16 limbi în care este tradus, inclusiv în latină. Ministerul Turismului a lansat, la jumătatea lunii martie, noul clip de promovare a României. Clipul a fost tradus cu sprijinul Universităţii Bucureşti. „Ne propunem să intrăm pe piaţa din China, nu trebuie să uităm că avem acolo peste 120 milioane de turişti anual şi doar o mică parte ajung la noi. Ne dorim să intrăm pe această piaţă şi să direcţionăm cât mai mult turişti către România. Anul trecut, din China am avut numai 33.000 de turişti, un număr extrem de redus. Mai mult decât atât, ne propunem să deschidem anul acesta două birouri de promovare externă în această zonă. De asemenea, şi Japonia este o piaţă ţintă pentru noi şi avem tradus clipul în această limbă”, a spus Bogdan Trif, la conferinţa de presă de joi. „Clipul este tradus şi în principalele limbi din Balcani, în croată, sârbă, bulgară. De asemenea este tradus în polonă şi în limba rusă, în limbile mari de circulaţie, engleza, franceză şi germană şi avem şi varianta în limba latină, ceva mai puţin obişnuit, dar vizita papei este un motiv bun”, a spus Laura Sitaru, prodecan al Facultăţii de Limbi Străine din Universitatea Bucureşti. Ministerul a organizat, la Bucureşti, în perioada 2 – 3 aprilie, conferinţa cu tema „Turism durabil – Politici comune ale statelor membre ale UE”, la care au participat 50 de experţi şi specialişti în turism din Europa. România va organiza alte 2 reuniuni în domeniul turismului, pe perioada deţinerii Preşedinţiei Consiliului Uniunii Europene, întâlnirea reţelei European Destination Excellence pentru Turism de la Piatra Neamţ, ce se va desfăşura în perioada 10 – 12 aprilie 2019 şi Conferinţa ministerială ‘Strategia Dunării – instrument de dezvoltare economică’, care va avea loc la Tulcea, între 11 şi 14 iunie. 5/5 - (3 votes) Distribuie pe:
Previziune privind capitularea economiei SUA în fața unui „joc economic de așteptare” orchestrat de China și Rusia